موبایل

پشتیبانی از پیام رسانی RCS برای آیفون به طور غیر رسمی در دسترس است!

پشتیبانی از پیام رسانی RCS برای آیفون سرانجام با یک برنامه شخص ثالث آمد. استاندارد RCS در واقع یک نسخه پیشرفته از پیامک است.

کاربران iOS بالاخره در لیست قرار گرفتند پشتیبانی از پیام رسانی RCS برای آیفون در واقع پشتیبانی از این استاندارد جهانی که تاکنون در سیستم عامل iOS وجود نداشت، با انتشار اپلیکیشنی به نام «بیپر» توسط حدید همراه شده است. گفتنی است استاندارد RCS یا (Rich Communication Services) نسخه پیشرفته همان فناوری قدیمی پیامک است که دارای امکانات جدیدتر و همسو با تکنولوژی روز است. در ادامه به بررسی این اپلیکیشن می پردازیم.

بیشتر بخوانید: رمزگذاری سرتاسر در Google Messages روشن شده است

پشتیبانی از پیام رسانی RCS برای آیفون در دسترس است

استاندارد RCS، کلمات کلیدی برای خدمات ارتباطی غنی، در واقع نسخه پیشرفته تر پیامک در نظر گرفته می شود که به ویژگی هایی مانند رمزگذاری سرتاسر مجهز شده است. با استفاده از این استاندارد، کاربران می توانند بدانند که گیرنده پیام آنها را خوانده است یا خیر.

سیستم عامل اندروید به طور گسترده از این استاندارد پیام رسانی استفاده می کند. اما اپل نسبت به RCS مطلوب نبوده است. گوگل خواستار اضافه شدن این استاندارد شده است اکوسیستم سیب اما اپل در برابر این سوال مقاومت کرده و این استاندارد را به پیام های خود اضافه نکرده است. اکنون به لطف اپلیکیشنی به نام Beeper، کاربران آیفون نیز می توانند از استاندارد RCS در گوشی های خود استفاده کنند.

به‌روزرسانی جدید پیجر برای ارائه این ویژگی در حال حاضر در مرحله آزمایش است. توسعه دهنده این اپلیکیشن ابتدا باید عملکرد آن را تایید کرده و سپس آن را در اختیار تمامی کاربران آیفون قرار دهد. برای کاربران آیفونی که می خواهند از پیام رسانی RCS در تلفن همراه خود استفاده کنند اجباری است. برنامه پیجر دریافت با توجه به اینکه نسخه بتا این برنامه قابلیت RCS را در اختیار کاربران قرار می دهد و ممکن است باگ هایی داشته باشد، ممکن است کاربران با مشکلاتی مواجه شوند.

البته پیجر می گوید پیام های RCS آنها در ارسال و دریافت واکنش های ایموجی عملکرد فوق العاده ای دارند، اما با این وجود، کاربران ممکن است با مشکلاتی نیز مواجه شوند که در نسخه های بعدی برطرف خواهند شد.

به عنوان مثال، Beeper در حال حاضر تصاویر نمایه را نمایش نمی دهد. همچنین نمی توانید تاریخچه پیام را به درستی همگام سازی کنید. لازم به ذکر است که در این نسخه تیک مربوط به خواندن پیام در گروه ها هنوز فعال نشده است، اما همانطور که گفته شد در نسخه های بعدی این مشکلات برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد پشتیبانی از پیام رسانی RCS برای آیفون چیست؟ نظر خود را با فارسیرو در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری ما را دنبال کنید.

.

منبع: دیجیتال

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا