موبایل

امکان تغییر فرکانس پردازنده در گوشی جدید ریلمی وجود دارد!

فرکانس پردازنده را تغییر دهید آخرین امکان، گوشی جدید ریلمی است که می تواند ویژگی بسیار جذابی برای گیمرها باشد. این گوشی به زودی معرفی خواهد شد.

گوشی جدید ریلمی با نام GT5 تا مدتی دیگر با پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 2 معرفی خواهد شد. اما آنچه بیش از خود این گوشی جلب توجه کرده است، وجود یک ویژگی جذاب است که امکان پذیر است فرکانس پردازنده را تغییر دهید این گوشی را فراهم می کند.

اطلاعات مربوط به این ویژگی توسط یکی از افشاگران معروف دنیای فناوری به نام Digital Chat Station فاش شده است. شاکی گفت که عملکرد مورد نظر توسط کاربر از طریق یک گزینه خاص قابل تنظیم است.

بیشتر بخوانید: سرقت اطلاعات از دستگاه های دیجیتال از طریق دما، قدرت و فرکانس پردازنده؛ انقلابی به نفع جرایم سایبری!

امکان تغییر فرکانس پردازنده در گوشی جدید Realme وجود خواهد داشت

Realme به زودی تایید کرد گوشی هوشمند GT5 عرضه خواهد کرد؛ این دستگاه از اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می کند و با قیمت رقابتی عرضه خواهد شد. این محصول همچنین قابلیتی را ارائه می دهد که هنوز به طور رسمی در گوشی های دیگر مشاهده نکرده ایم.

Realme در Weibo تایید کرد که گوشی GT5 ویژگی های هیجان انگیز و بسیار مفیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این ویژگی به شما امکان می دهد فرکانس اسنپدراگون 8 نسل 2 را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید.

Whistleblower معروف Digital Chat Station تصویری را به اشتراک گذاشته است که توانایی تنظیم فرکانس هسته های بزرگ، متوسط ​​و کوچک را نشان می دهد. تراشه gt5 وجود دارد. امیدواریم بتوان این تنظیمات را بر اساس هر برنامه اعمال کرد، مانند افزایش فرکانس اجرای بازی های سنگین و تنظیم آن تا حد امکان برای اجرای برنامه های سبک.

منوی تنظیمات فرکانس پردازنده در گوشی Realme GT5

انتظار می رود ریلمی قابلیتی برای بازگرداندن فرکانس پردازنده به حالت پیش فرض ارائه کند تا در صورت افزایش یا کاهش بیش از حد این ویژگی، امکان بازگشت به حالت اولیه فراهم شود.

امکان تغییر فرکانس پردازنده در گوشی جدید Realme وجود خواهد داشت
منوی تنظیمات فرکانس پردازنده در گوشی Realme GT5

ریلمی احتمالا اولین گوشی هوشمند را با قابلیت تغییر مستقیم فرکانس پردازنده عرضه خواهد کرد. گفتنی است پیش از این برای تغییر فرکانس پردازنده گوشی باید روت می شد.

بر اساس گزارش ها، قلمرو gt5 این گوشی با حداکثر 24 گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه ذخیره سازی در دسترس خواهد بود، بنابراین شاهد افزایش تعداد گوشی های راه اندازی شده با 24 گیگابایت رم هستیم. دستگاه فوق در تاریخ 28 آگوست (6 شهریور 1402) برای بازار چین معرفی خواهد شد اما هنوز خبری از عرضه نسخه جهانی آن نیست.

باید دید قیمت گوشی Realme GT5 تا چه اندازه از پرچمدارانی مانند گلکسی اس 23 و آیفون 14 کمتر خواهد بود و آیا این تفاوت قیمت می تواند خریداران را به سمت چنین گوشی جذب کند یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد امکان تغییر فرکانس پردازنده در گوشی جدید Realme چیست؟ نظر خود را با فارسیرو در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری ما را دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا