Ja’fari Jalouh: ما باید از شورای مدیریت و مجوز مدیریت اقتدارگرا و اقتدارگرا فاصله بگیریم.

محمد رضا جعفری جلو ، عضو شورای مجوز ساوترا ، در نهمین نشست سیستم نظارتی فیلم خانگی در ایران در مورد نگرانی های برخی از هنرمندان و رضایت برخی از هنرمندان در نوع تنظیم سترا گفت. تجربیات یا تجربیات ناشی از تجربیات یا تجربیات گذشته است. در حقیقت ، نگرانی های بسیاری به دلیل مفاهیم نادرست یا قضاوت های نابالغ است. ما در حال تلاش برای تغییر این فضا در شورای صدور مجوز SATRA هستیم. به جای تقویت و اقتدارگرایی ، ما در تلاش هستیم تا فرآیندهای را بر اساس همکاری و همدلی با سازندگان آثار حرکت دهیم. در جلسات ما با تولید کنندگان ، ما همیشه از ایده های آنها استقبال می کنیم و به دنبال ایجاد محیطی هستیم که تولید هنری و سازندگان احساس رضایت کنند.
به گفته خبرگزاری MEHR ، وی گفت كه شورای مجوزهای SETRA شورای حسابرسی نیست و نشان می دهد كه جلسات شورای مجوز SATRA نه تنها به آن نزدیک می شود. بعضی اوقات حتی از کیفیت هنری و فنی آثار انتقاد می کنیم. در این جلسات ، هدف ما بهبود سازندگان کار ، شخصیت پردازی بهتر و در نهایت افزایش کیفیت کلی کار است. بسیاری از سازندگان از این انتقادات و مشاوره ها استقبال می کنند زیرا به آنها در بهبود کار فنی و هنری خود کمک می کند.
شورای صدور مجوز SATRA گفت: “در جلسات ما ، علاوه بر تکنسین و موضوع ، گاهی اوقات به مسائل اجتماعی و فرهنگی می پردازیم و به سازندگان مشاوره می دهیم.” به عنوان مثال ، در برخی از آثار ، موضوعاتی مانند مادر بودن و خانواده در نظر گرفته شده است ، اما مهمترین چیز این است که این بحث ها همیشه در قالب همکاری دو طرفه با مشاوره های متقابل هستند.
جعفری جالگا با بیان اینکه شورای صدور مجوز SATRA در تلاش است تا از فعالیت های هنرمندان حمایت کند ، گفت: “ما در نظارت ، بلکه در حمایت از تولید هنری نیز نقش داریم.” در چندین جلسه با تولید کنندگان ، ما سعی می کنیم فضای کار را تسهیل کنیم و مشکلات را حل کنیم. به عنوان مثال ، برخی از هنرمندان و کارگردانان ما را به عنوان یک تجربه مثبت احضار کرده اند و حتی ایده هایی که در جلسات برای بهبود اسکریپت ها استفاده کرده اند.
معاون امور فیلم در وزارت فرهنگ و جهت گیری اسلامی گفت: “آینده شبکه داخلی بسیار امیدوار کننده است.” ما شاهد رشد قابل توجهی در کیفیت تولید در این زمینه هستیم. در سالهای اخیر ، این سریال و برنامه های تولید شده در شبکه داخلی توانسته اند مخاطبان زیادی را به خود جلب کنند. ما همچنین به دنبال تقویت این فرآیند و فراهم کردن امکانات بهتری برای سازندگان کار هستیم تا با بالاترین کیفیت محصولات و فضای باز خود را فراهم کنیم.
مدیر سابق شبکه DIMA پیشنهادات خود را برای بهبود روند تولید کار شبکه داخلی اعلام کرد: پیشنهاد من این است که تولید کنندگان و مقامات نظارت باید در یک فضای فضای باز و تعاونی کار کنند. ما باید خود را از مدیریت قدیمی بر اساس همبستگی و اقتدار فاصله بگیریم و در عوض ، با همدلی و ارتباط با هنرمندان ، مسیر تولید آثار با کیفیت را تسهیل می کنند. این رویکرد می تواند به رشد و بهبود سطح تولید شبکه داخلی کمک کند و در نهایت اثرات جذاب تر و مؤثرتری را در این زمینه مشاهده می کند.
وی گفت: “بسیاری از آثار ، به ویژه این سریال ، مانند” در پایان شب “، معانی و پیام های عمیقی دارند که بسیاری از مخاطبان منفجر شده اند.” والدین ، مادران ، همسران و فرزندان می توانند از این آثار بهره مند شوند و آنها را در زندگی خود به کار گیرند. این نشان دهنده عمق معنایی و قوام آثاری است که از تلاش صاحب کار و تعامل در شوراهای کارشناسی ناشی می شود.
در پاسخ به این سؤال که چگونه عوامل تولید سریال در پایان شب با ساترا همکاری کردند ، جعفری ژالوه تأکید کرد: عوامل این سریال تعامل بسیار خوبی با ساترا داشتند. به عنوان مثال ، در یکی از جلسات شورای صدور مجوز SATRA ، یکی از شخصیت ها مورد انتقاد قرار گرفت ، خصوصاً برای سیگار کشیدن. در این انتقاد ، به این هنرمند گفته شد که از سیگار استفاده کند تا شکاف های معنایی را پر کند ، ممکن است مثبت نباشد. این انتقاد سازنده منجر به تغییر در فصل های بعدی و رفتار شخصیت ها شده است.
سرانجام ، نماینده شورای IRIB در هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره پیشنهادات آنها برای بهبود وضعیت تولید هنری گفت: “مهمتر تولیدکنندگان از مردم “. به سالم تر ، کارآمدتر و مؤثرتر در جامعه کمک کنید. ما همچنین باید از تأثیرات منفی و اثرات منفی سرمایه خارجی و جریان های پنهان جلوگیری کنیم.
وی گفت: “در حال حاضر ، اگرچه اقدامات اولیه برای تنظیم و نظارت بر سینما در خانه انجام شده است ، اما ما هنوز از سطح مورد نظر دور هستیم.” بخش های فعال در این زمینه ، هم از منظر تولید کنندگان و هم از منظر تنظیم کننده ها ، باید به کارآیی و دقت بیشتری برسند. به ویژه ، تولید کنندگان باید بر اساس علایق جمعی و با توجه به اخلاق به سمت تولید آثار حرکت کنند. سرانجام ، باید تشخیص داد که بخشی از این صحنه قبلاً پیشرفت کرده است و مشکلات و شکافهای جدی وجود دارد که باید حل شود. این فرایند برای دستیابی به بلوغ کامل به زمان و همکاری بیشتری نیاز دارد.
۲۴۴۵۷