ترند های روز

/

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، داود میرباقری کارگردان سینما و تلویزیون که این روزها مشغول ساخت سریال «سلمان فارسی» است، پس از شهادت سید حسن نصرالله، یادداشتی اختصاصی در اختیار خبرگزاری مهر قرار داد که در آن به استناد او پرداخت. شعری از شفیعی که ویژگی‌های دبیرکل حزب را توصیف می‌کند، الله در لبنان سروده است.

در متن یادداشت آمده است:

به او گفتم: شهر خالی از عاشق است.

اگر مرد نباشد راهی برای رفتن به هوای کوی وجود دارد، به دوستانش نیاز است.

گفت: چون روح بهار از حاشیه شهر می آید.

مردان از روی زمین رشد می کنند، مانند گیاهی از باران.

و آنچه اکنون لازم است صبر مردان و دل منتظران است (استاد شفیعی کدکنی)

خبر شهادت سید محبوب جبهه مقاومت، ناگهانی و بسیار دردناک بود. روح بلند فرمانده نبردها با دشمن ترین دشمنان بشریت، محبوب دل همه آزادگان، سید حسن نصرالله با سیمرغ شهادت تا پایان عشق جاودانه و جاودانه پرواز کرد و در جوار اجداد پاکش آرام گرفت. .

مرگ در رختخواب برای امثال او که لحظه لحظه زندگی خوب خود را صرف مبارزه با ظلم و ستم صهیونیست های نژادپرست و دفاع از عدالت برای فلسطینیان و نیز استقلال و وحدت ملت لبنان کرد، هرگز زیبا نبود. دستان عاشقان زمانه، رژیم وحشی و کودک کش اسرائیل که از حمایت بی شرمانه، همه جانبه و بی قید و شرط مدعیان صلح و حقوق بشر برخوردار است، به شهادت رسید.

نوشیدن شربت این نوع شهادت شما را خوشحال می کند. اینجانب شهادت شهید جبهه مقاومت سید حسن نصرالله را تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند منان علو درجات و علو درجات را برای همرزمان شهیدش مسئلت می نمایم. سید داود میرباقری.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا