ترند های روز

کیهان: ترکیب کابینه را به قول ما ساماندهی کنید.

به گزارش فارسیرو، روزنامه کیهان نوشت: این فشار و تلاش برای تطهیر در حالی صورت می گیرد که دولت چهاردهم کمترین نسبت آرا به واجدین شرایط را در بین 9 رئیس جمهور پس از انقلاب اسلامی داشت و تنها حدود 25 درصد واجدین شرایط بود. رای دادن به این دولت رای داد. اگر بر این اساس و با توجه به ادبیات تندروهای خواهان اصلاحات پزشکی قضاوت کنیم، او یک رئیس جمهور حداقلی است و دولت او حداقلی ترین دولت تاریخ جمهوری اسلامی محسوب می شود.

این گروه تندرو اصلاح طلب کمتر از چند روز مانده به پایان انتخابات ریاست جمهوری، در اقدامی مغایر با اصول شهرداری تهران، اقدام به پاکسازی سریع شهرداری تهران کرده و در شبکه های رسانه ای خود و در بین افراد شناخته شده جنجال ایجاد کرده است. دموکراسی با راه اندازی یک کمپین دروغین به دنبال تحمیل اراده خود بر نظر مردم و رای شورای شهر است.

دعوای سیاستمداران ورشکسته بر سر استفاده

از سوی دیگر، سیاستمداران ورشکسته وابسته به دولت روحانی که سابقه طولانی در تعرض به منافع ملی ایران دارند نیز تلاش می کنند اراده خود را بر رئیس جمهور منتخب تحمیل کنند و او را وادار به استفاده از افرادی کنند که بیشترین زاویه فکری را با او دارند. فکر او آنها جوهره انقلاب اسلامی ایران را دارند.

سازوکار عجیب هیئت رئیسه و گمانه زنی هایی که در کارگروه های این شورا به گوش می رسد، در صورت عدم مقاومت و تسلیم رئیس جمهور منتخب در برابر این سازوکار خطرناک و ضد ملی، عقب نشینی دیگری را در مسیر حرکت کشور تهدید می کند. توسعه به عنوان سال های بد از دهه 90

این دو شبح در روزهای مانده به شروع رسمی دولت چهاردهم تلاش کردند تا دولت جدید را در دست بگیرند و راه غلط دولت روحانی را ادامه دهند.

آنها بدون توجه به منافع ملی و منافع ملی، با ایجاد و ایجاد نارسایی های اجتماعی، سعی در ایجاد بحران و سوء استفاده از بحران ها داشته اند و در این میان تعهدی به منافع ملی نداشته و ندارند.

تناقضات در مواضع رئیس جمهور منتخب و رئیس هیات مدیره دولت چهاردهم به حدی است که ظریف به صراحت علیه مواضع پزشکان صحبت کرده و با این رفتار سعی دارد پدرخوانده دولت چهاردهم شود.

یکی از واضح ترین این تناقضات، تاکید پزشکان بر غیرحزبی بودن و غیر جناحی بودنشان در مناظره های انتخاباتی است، برخلاف تاکید اخیر ظریف بر برنامه گفت وگوی ویژه بر عدم تمایل پزشکان به دولت ائتلافی و ویژه. سهم اصلاح طلبان در این دولت

از سوی دیگر مسعود مزیکیان در روزهای اخیر صراحتا از دعوت خود از رضایی، قالیباف و جلیلی برای ارائه پیشنهادات و ارائه افراد کارآمد خبر داد و در مقابل این، مواضع تندروهای اصلاح طلب، ناکامی های سیاسی دولت روحانی. دولت و ترکیب اعضای شورای راهبری به ریاست ظریف دقیقاً مواضع پزشکان را نقض و در تضاد بود.

این تفاوت آشکار بین مواضع رئیس جمهور منتخب و افرادی که تلاش می کنند پدرخوانده دولت او باشند نشان می دهد که خود پزشکان این فشار و تمایل به مشارکت را از جانب افراط گرایان رادیکال که خواستار اصلاحات هستند و از سوی سیاستمداران شکست خورده نپذیرفته اند. دولت روحانی

بررسی و تحلیل آرای مسعود مدیشیان در انتخابات اخیر به خوبی تأثیر بسیار ناچیز و ناچیز این دو شبه را در پیروزی وی در روزهای قبل از شروع دولت چهاردهم آشکار می کند، مدعیان باید بفهمند که این افراد داشتند. نقش عمده ای در پیروزی شما نخواهد داشت تا جلوی منافع این مردم و منافع جناحی گرفته شود و دولت شما را از ورطه ای که رادیکال های اصلاح طلب و امیران خودخوانده برای آن آماده کرده اند نجات دهد.

واقعیت دیگری که پزشکان قبل از تسلیم شدن در برابر این فشارها باید به خاطر داشته باشند این است که مجلس دوازدهم مشابه مجلس نهم و سال ابتدایی دولت یازدهم نیست و اصرار بیش از حد بر استفاده از افرادی وجود دارد که سابقه بدی در شکستن آنها دارند. قوانین حقوق و منافع ملی ملت و تاریخچه ناکارآمدی های آن هنوز توسط مردم فراموش نشده است، نه تنها دستاوردی به همراه نخواهد داشت که در آغاز راه دولت جدید چالش هایی ایجاد خواهد کرد که قطع خواهد شد. از توسعه کشور خارج شود. کشوری که در دولت سیزدهم به شدت مورد آزار و اذیت قرار گرفت و مانند دولت روحانی فرصت طلایی است که توسعه کشور را نابود می کند.

23302

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا