ترند های روز

هنرمند عزیز در زمین آرام گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، مراسم تشییع پیکر زهرا حمیدی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان صبح امروز با حضور اهالی سینما و تلویزیون در بهشت ​​زهرا (س) برگزار شد. علی دهکردی، نگین صدک گویا، زهرا سعیدی، ماهوش وقاری، مریم دوستی، مرجان علوی، حمیرا رازی، محمد احتشامی و فرهاد بشارتی از جمله هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

به گزارش ایرنا، ابتدا قرار بود پیکر این بازیگر در بی بی سکینه کرج تشییع شود اما بعداً اعلام شد که پیکر این هنرمند به خاک سپرده می شود.

علی دهکردی مدیرعامل خانه سینما در این مراسم گفت: سال ها با خانم حمیدی همکار و همسایه بودم. از او جز محبت و مهربانی چیزی ندیدم. این بازتاب بسیاری از نقش هایی بود که او بازی کرد. از کسانی که برای این رویداد زحمت کشیدند تشکر می کنم.

نسیم رفیعی مجری رادیو نیز گفت: زهره به ما صبر و مادر بودن را آموخت. او از مرگ نمی ترسید و مشتاق ملاقاتی جدید با پسرش بود.

حمیدی همسر مرحوم حمیدی نیز در این مراسم گفت: همسرم جز مهربانی کار دیگری نداشت و زندگی خود را وقف هنر کرد. اما دست زمان آن را از ما گرفت. تا زنده ام لحظه ای فراموشش نمی کنم.

در ادامه مراسم مریم واعظ پور گوینده پیشکسوت صدا و سیما به قرائت ترحیم پرداخت.

فریبا وکیلی شاعر معاصر نیز در این مراسم شعری را که سروده بود خواند. وی افزود: ماه گذشته با خانم حمیدی دیدار داشتم. 10 مرداد روز خیلی خوبی را با هم گذراندیم. او خوشحال بود که درمان تمام شده و حالش خوب است. اما بعد از یک ماه شادی ما تبدیل به عزا شد.

برادر زهرا حمیدی نیز گفت: دست تک تک شما را برای حضور گرمتان می بوسم. زهرا در 16 سالگی ازدواج کرد و من از جوانی شاهد زجر کشیدن او بودم. به لب های خندانش نگاه نکن وقتی بیمار شد، امیدوار بود که بهتر شود.

زهرا حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون روز 14 شهریور بر اثر ابتلا به سرطان پانکراس درگذشت.

حمیدی در 18 اردیبهشت 1336 در اراک به دنیا آمد. وی تحصیلات خود را تا فارغ التحصیلی در رشته اقتصاد ادامه داد و در سال ۱۳۷۱ با بازی در فیلم «شجاعان خیابان دلگشا» به کارگردانی حسن هدایت وارد عرصه سینما شد.

حمیدی در سال ۱۳۷۷ با سریال پلیسی ایرانی به مخاطبان تلویزیون معرفی شد و از جمله بازیگرانی بود که به طور مستمر در تلویزیون به کار خود ادامه داد و از جدیدترین نقش های او می توان به سریال خداداد اشاره کرد.

از دیگر آثار او می توان به «سرگردان»، «شوخی با ستاره ها»، «موج و صخره»، «لطفا نرو»، «مزرعه کوچک»، «جادوشده»، «گمشده»، «دردسر والدین»، «کویر عشق، «تولدی دیگر»، «بهشت گمشده»، «آینده»، «هوس پرواز»، «زمان عشق»، «مبارزه با سرنوشت»، «مسافر زمان»، «سقف تهران»، «مثل کابوس» «پارتی آسمان»، «بال های خیس»، «همه بچه های ما»، «آخرین مسابقه»، «مست»، «افسون»، «دختران» و «پاتوق».

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا