ترند های روز

نمایش “بازیگری” اکبر زنجانپور امیدوار است مجوزهای لازم را دریافت کند / شور صحنه پس از 9 سال “باغ آلبالو”

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، محمد قدس تهیه کننده نمایش «بازیگری» که این نمایش را به سرپرستی اکبر زنجانپور روی صحنه می برد. وی با بیان این مطلب به فارسیرو گفت: در «بازیگری» تنها سه بازیگر آقایان اکبر زنجانپور، مرتضی اسماعیل کشی و هوشنگ گوانلو حضور دارند. این متن نمایشی هم اکنون در مرحله پیش تولید است و پس از اخذ مجوزهای مربوطه و آماده سازی گروه برای اجرا، این نمایش را روی صحنه خواهیم برد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، پس از دریافت مجوز، تاریخ و مکان این کار به زودی اعلام می شود.

لازم به توضیح است نمایش «بازیگری» نوشته زویا دورانگه با ترجمه زیبای خادم قکریت و کارگردانی اکبر زنجانپور در یکی از سالن های پایتخت اجرا می شود.

اکبر زنجانپور متولد تهران و از اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت است. بازیگری در تئاتر را از سال 1345 در دانشگاه آغاز کرد و در سال 1349 از دانشکده هنرهای زیبا فارغ التحصیل شد و از سال 1365 تدریس در دانشگاه را آغاز کرد و در سال های 1368 و 1369 عضو کمیته ملی تئاتر سازمان یونسکو بود.

پس از چندین سال کار حرفه ای در تئاتر با معرفی مهین شهابی در سال 1349 با فیلم «بیتا» جلوی دوربین رفت و سپس در سال 54 در مجموعه تلویزیونی «آتش بدون دود» بازی کرد. یکی از کارهای خاطره انگیز اکبر زنجانپور دوبله شخصیت «جبار سینگ» در فیلم «شله» است. استاد زنجانپور دارای مدرک لیسانس هنر بوده و از سال 1392 به عضویت موسسه هنرمندان پیشکسوت درآمده است.

نمایش «باغ آلبالو» آخرین اثر اکبر زنجانپور در تئاتر است که در سال 1394 در تالار وحدت اجرا شد.

57243

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا