ترند های روز

مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره «سینما-قکریت» تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، به درخواست تعدادی از صاحبان آثار برای تهیه نسخه نهایی فیلم هایشان، شورای برگزاری هجده جشنواره بین المللی سینما-قکریت مهلت دریافت آثار را تمدید کرد.

بخش‌های جشنواره شامل مسابقه ملی، مسابقه بین‌المللی، جایزه شهید آوینی، «غزه، فلسطین، مقاومت»، بخش‌های موازی ملی و بین‌المللی و بزرگداشت است. امکان ثبت نام به آدرس panel.irandocfest.ir برای شرکت در جشنواره «سینماویگریت» وجود دارد.

در مقدمه فراخوان این دوره از جشنواره آمده است: «دنیای امروز دنیای یکجانبه گرایی و یکنواختی موقت است. دنیای روزهای سخت و لحظه های غرور آفرین. «سینما حقیقت» فرصتی است برای شنیدن پژواک دنیای چندصدایی. با این محور، امسال در بخش «غزه، فلسطین، مقاومت» به آثاری با موضوع مقاومت، فجایع انسانی و نسل کشی در غزه می پردازیم. همچنین سعی می کنیم استعدادهای جدید و کارهای خلاقانه و دیدنی را در فیلم مستند کشف کنیم.

در بخش ملی، آثاری که پس از فروردین 1402 تولید شده اند، می توانند برای شرکت در جشنواره اقدام کنند.

دو جایزه در جشنواره «سینما وگریت» برگزار می شود.

علاقه مندان، فیلمسازان و متقاضیان ارسال آثار خود برای شرکت در هجدهمین جشنواره «سینما قکریت» می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره به آدرس تهران، خیابان سهروردی شمالی، اول، میدان شهید قندی، میدان شهید قندی، پلاک 15 تماس بگیرند. طبقه (کد پستی: 1556916613) یا با شماره 88528314 تماس بگیرید.

در آذرماه 1403 هجدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینما-قکریت» برگزار می‌شود.

5757

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا