ترند های روز

مریل استریپ به تلویزیون می آید

به گزارش فارسیرو، مریل استریپ با پیوستن به سریال اقتباسی از رمان اصلاحات نوشته جاناتان فرانزن، به زودی در نقش بعدی تلویزیونی خود دیده می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، فرانزن در حال نگارش فیلمنامه اقتباسی از رمان خود است و به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز فعالیت خواهد کرد.

این پروژه قبلاً برای استودیوی تلویزیونی پارامونت در دست ساخت بود، اما تولید آن تابستان امسال متوقف شد. در حال حاضر سرویس یا شبکه پخش به این پروژه نپیوسته است اما به زودی راهی بازار می شود.

«اصلاحات» که در سال 2001 اکران شد، داستان یک زوج مسن را روایت می‌کند که سعی می‌کنند با وجود سلامتی ضعیف پدر، جشن کریسمس را با سه فرزند بزرگ‌شان جشن بگیرند.

این اولین بار نیست که تلاش می شود این رمان به اکران برسد و پیش از این نیز نسخه سینمایی آن در نظر گرفته شده بود اما هرگز ساخته نشد. پس از آن، HBO در سال 2011 آزمایشی را راه اندازی کرد، اما در سال 2012 لغو شد.

با این حال، این آخرین نقش تلویزیونی مریل استریپ است و او اخیراً در فصل 3 و 4 کمدی موفق Hulu Just Murders in the Building ظاهر شد که برای آن نامزدی گلدن گلوب و امی را به دست آورد. او اخیراً در سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» (Big Little Lies) شبکه HBO نیز بازی کرد که برای آن نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب و امی شد. این بازیگر ۲۱ نامزدی اسکار دریافت کرد و برای فیلم های «کرامر علیه کرامر»، «انتخاب سوفی» و «بانوی آهنین» برنده اسکار شد.

فرانزن یکی از نویسندگان محبوبی است که دارای رمان هایی چون «تقاطع»، «پاکی»، «آزادی»، «جنبش قوی» و «شهر بیست و هفت» است.

245245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا