ترند های روز

سید عباس صالحی در سوگ شهادت سید حسن نصرالله عزاداری کرد

به گزارش خبرگزاری فارسیرو، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام را در زیر می خوانید:

و کسانی را که در راه خدا می‌میرند، حساب نکنید، بلکه نزد پروردگارشان زنده می‌شوند.

مبارز خستگی ناپذیر و خستگی ناپذیر، استاد مقاومت و نماد مخالفت با ظلم و ستم دیرینه رژیم جنایتکار صهیونیستی جناب سید حسن نصرالله – رضوان الله علیه – پس از چندین دهه مبارزه و سالها رهبری مکتب آزادیبخش استقامت. . ، سرانجام به فیض عظیم شهادت نائل آمد و بسیاری از دوستان عزیز به وی پیوستند.

اینکه شهید جاوید با پیروی از مکتب ایثار و شهادت و تحت تأثیر مکتب دوران ساز بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره)، بار سنگین مقاومت در برابر تجاوزات را بر دوش کشید. نیروهای اشغالگر سالها و به این شکل پرتلاطم هرگز اخم نکردند.

بی شک راه او که امروز به مدرسه سازندگی بشر و نقطه رهایی بی پناهان و پناهگاه زنان و کودکان آواره غزه و فلسطین و لبنان شده است با سرعت بیشتر و گام های استوارتر جان برکف حزب الله. مبارزان و نیروهای مقاومت در سراسر منطقه گسترش خواهند یافت و دیری نخواهد بود که شاهد تحقق وعده الهی برای ریشه کن کردن ستمگران و کوتاه شدن دست مستبدان و حامیان وظیفه شناس آنها باشیم.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این رزمنده کم نظیر در محضر حضرت ولی عصر (روحی فداه) رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)، خانواده محترم شهید نصرالله بویژه همسر بزرگوارش و فرزندان مقاومش و همه مبارزان و مجاهدان سبیل. خداوند شهدای میدان نبرد با صهیونیست ها را رحمت کند و برای پیروان این راه درخشان پیروزی نهایی را مسئلت کند.

۲۴۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا